FI / EN

The Airport Food & Beverage (FAB) Conference & Awards 2018

The Airport Food & Beverage (FAB) Conference & Awards 2018  -konferenssi

Ajankohta: 20.-21.6.2018
Tapahtumapaikka: Clarion Hotel Helsinki

The Airport Food & Beverage (FAB) Conference & Awards 2018  -konferenssi järjestettiin kesäkuussa seitsemättä kertaa – mutta ensimmäistä kertaa Suomessa. Maailman huippulentokenttien, ravintolapalveluiden ja ruoka- ja juomabrändien edustajat kokoontuivat verkostoitumaan ja keskustelemaan muiden alan ammattilaisten kanssa.
MagnumLive oli mukana toteuttamassa FAB-konferenssia Clarion Hotel Helsingissä. Konferenssiin sisältyi paitsi luentopuheenvuoroja, myös FAB-palkintogaala. Tapahtuman teknisestä toteutuksesta vastasivat yhteistyössä MagnumLive ja RMC Light & Sound.

Tapahtumassa nähtiin myös paljon kiinnostusta herättänyt tuotteemme, beMatrixLEDskin, jolla tehdään erittäin näyttäviä toteutuksia niin tapahtumiin kuin messuillekin. FAB-konferenssin videoscreenien toteutus rakennettiin beMatrix LEDskinillä (kuvat 1 ja 2: iso LED-screen 8 x 3 metriä ja sivuilla kaksi kappaletta lisäscreenejä, joista yksi on kooltaan 2 x 2 metriä).

MagnumLiven tuotantotiloissa rakennettiin tätä tilaisuutta varten LCD-näytöllä varustettu puhujakoroke. Näytön sisältö muuttui päivien aikana tapahtuman ohjelmaa mukaillen. MagnumLive vastasi myös koko kokouskerroksen brändäämisestä tapahtuman ilmeen mukaiseksi. Värikäs FAB-maailma alkoi 2. kerroksen teipatuista ovista pirteästi brändättyjen portaiden (kuva 3) kautta ilmoittautumistiskille, joka jatkoi yhtenäistä tapahtumailmettä.

Lisäksi MagnumLive toteutti tapahtuman yhteistyökumppaneille räätälöidyt ministändit lcd-näytöillä (kuva 4) ja beMatrix-brändibannerit, jotka sijoitettiin kokousaulan taukotilaan.

Modernin tapahtumatekniikan avulla muunsimme tilat päivätilaisuuden tehokkaasta seminaari-ilmeestä illan palkintogaalan huikeaan näyttävyyteen. Pieteetillä hoidetut yksityiskohdat yhdessä yhtenäisen kokonaisuuden kera muodostivat wow-elämyksiä koko tapahtuman ajan.

Tapahtuma tuotettiin yhteistyössä toimeksiantajan eli brittiläisen pr-yrityksen, The Moodie Davitt Reportin, kanssa.